torsdag 13. januar 2011

Første innlegg - Hvorfor bloggtittelen?

Ny blogg, nye muligheter! Tenkte å teste ut blogspot, siden så mange har fine blogger her :) Har blogg på blogg.no også, men syns de er litt begrenset i utformingen.

The skies are full of ... wine? er en nydelig låt av Motorpsycho, den kan du høre HER!  Den er fra EPen Ozone som kom ut i 1998 tror jeg? og ja, jeg er stor fan av Motorpsycho. Det får meg til å føle meg levende!

Da får vi sjekke hvordan et første innlegg ser ut på blogspot. Kommer sterkere tilbake med info om blant annet vitaminer. Jeg tenker nemlig å teste meg selv litt ved å skrive det jeg husker og kan, så hvorfor ikke legge det ut i bloggen i samme farta! Det samme med urter :) Dersom det er noe noen er spesielt interessert i å lese om så er det bare å si ifra! Jeg jobber i helsekost og burde ha en viss oversikt over mange ting nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar